learn wisdom by reflection, imitation and experience

SEGMEN ABG YEN: LEPAS GERAM



LEPAS GERAM !!!!!!!!!!



Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

salam.... alif nak lepaskan GERAM ni kat diri sendiri sebab tak tau nape seminggu dua ni payah bebeno nak lelapkan mata.... bila makin dipaksa untuk tido, makin menjadi-jadi plak tak boleh tido... ni semua disebabkan blog nih lah.....huhuhu... tapi walaupun geram sangat-sangat kat diri sendiri nih sebab tak bleh nak tido, tapi alif heppi gak sebenarnya sebab dengan adenye blog nih, alif tak tensen2 dah...huhuhu.... "geram dalam Suka"....
Share:

7 komen:

TeAqArH said...

okeh ape..x dpt tdo..wak la xtvt belog berjalan2(BW)..^_^

Pak Dean AS said...

tahniah!! anda telah menjadi seorang blogger yang tegar!! =D

alif ismail said...

@TeAqArH hehehe... aktiviti feveret alif tuh...kui3...

alif ismail said...

@Pak Dean AS tengkiu2...!!!!!!!!!! (sambil pegang trofi)

atien said...

cool man..hahaha

alif ismail said...

@atien hehehe...hot man lah sis (sebab tgh marah neh...hehehe)

Siti Arfah said...

Hehe, boleh pulk ye germ dlm suka. ^^,. Em btol tu ade blog neh xtnsen sgt, then x la borink sgt nk tggu cuti yg pnjgg neh abis. ;). Btw seng2kanlah mata utk nk lelap mlm2 ye, hik3^^

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support