learn wisdom by reflection, imitation and experience

Ceriakan Hidup Anda

Selamat Pagi... just a simple entry...

Cerianya mood alif pagi ni sebab...

alif tahu, hidup kita walaupun susah macammana sekalipun, tetap kena bersyukur sebab semua yang berlaku pasti ada hikmah yang tersembunyi..

dan alif tahu, kehidupan yang positif berbekalkan minda dan fizikal yang positif mampu membuat diri kita ceria dan bertambah yakin...

Untuk hidup yang berkualiti, kita kene lah ceriakan diri kita dan setiap insan yang ada di sekeliling kita...

biarlah diri terasa seksa dan susah kerana akan ada bahagia menunggu di hujung sana...

anda bagaimana? Adakah seceria alif?
Share:

11 komen:

Abby Salvatore said...

ceriaaa!sebab hari ini cutiiii...:))

MAISHARAH said...

semestinya.....!

alif ismail said...

@Abby Salvatore haha... bukan sbb cuti je tau.... tp sepanjang masa kene ceria...

alif ismail said...

@MAISHARAH semestinya umph..!!

TeAqArH said...

btol2..kite hidup kene ceria..^_^

istana biru said...

kalau saya.. memang ceria sangat2.. iklan ubat gigi belum habis lagi... hahha..

selalunya saya berpesan::: maafkan semua org sebelum tidur..dan bangun pagi dengan rasa ceria dan penuh kasih sayang..:) peace..

Hans said...

hari nih ceria sebab baru buat rawatan resdung
aman hidup
:-)

Rawatan Resdung

Anif Abdullah @Mr AA said...

ceria?hmm..boleh dikatakan ceria sebab mak buat kuih bahulu ,nyummm!

Siti Arfah said...

Ya ceria sokmo. hehe. :)

alif haris said...

happy go lucky :D hehe

sha my heart said...

tak la ceria sgt pepagi.. sb kan baru bgun. haha~

tak ceria sgt sbnrnya tapi baik hati dgn smua org, akan mmbuatkan diri anda disygi.. haha~ poyo jer.

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support