learn wisdom by reflection, imitation and experience

Kemasukan IPTA Ijazah Pertama

 

Assalamualaikum w.w, 

sepertimana yang telah diwarwarkan, hari ini merupakan tarikh penting bagi mereka yang telah memohon untuk melanjutkan pengajian di peringkat Ijazah Pertama.

Semakan keputusan boleh dibuat pada hari ini (Jumaat) bermula pada jam 12.00 tengahari nanti.

Semoga kakak-kakak, abang-abang serta adik-adik yang memohon akan mendapat tempat untuk melanjutkan pengajian.


Share:

13 komen:

Lia-De-Pinky-Leo said...

kompem ramai yg berdebar nak tgok result... teringat dulu2.. :)

Niena Pengembara Ilahi said...

semoga berjaya kpd mereka semua :D

Aki said...

Oh,nak cek.. eh,lupe.. tak isi.. Haha.. eh,laman web die takde ke Bro??

alif ismail said...

@Lia-De-Pinky-Leo berdebar-debar dan disertakan dengan doa...

alif ismail said...

@Niena Pengembara Ilahi insyaallah...sama-samalah kita berdoa untuk kejayaan semua...

alif ismail said...

@Aki oh ye...terlupa nak masukkan link kat pic tu... thanks bro aki..

xpe, cek je nanti kot2 lekat nama walaupun x isi..huhu..

::FAIZ FARISH:: said...

good luck utk semua

Abu Huzaifah said...

hoho... gud luck .. :)

shida said...

selamat menuntut ilmu kpd yg berkenaan..:)
jmput sggah blog shida..tq
http://luvabenbaby.blogspot.com/

Anne Nurain said...

blum dpt cek lg la..
hati dah x tnang..
smoga ada berita baik tuk sy..
huhu...

haslinda said...

teringat pulak setahun yg lepas time tunggu keputusan masuk U. nebes jgn ckp la... hehe... :)

iPai said...

all the best utk kehidupan di U

Niena Pengembara Ilahi said...

erm.. sakit, ada stgh org tu xkn tumbuh dh,...xtntu

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support