learn wisdom by reflection, imitation and experience

Salam Ramadhan

Assalamualaikum...

Setelah hampir seminggu berhempas pulas dengan aktiviti kehidupan tanpa talian internet yang stabil, akhirnya alif kembali semula di sini untuk mengupdate blog dan melempiaskan kesan-kesan rindu pada kawan-kawan di dunia blogspot ni..

Apa Khabar kawan-kawan semua???

Entry alif untuk hari ni ringkas je...

Sedar tak sedar, tinggal beberapa hari saja lagi kan kita bakal menyambut ketibaan bulan yang paling mulia untuk umat Nabi Muhammad SAW... alhamdullillah dan syukur dipanjantkan kepada Allah SWT kerana masih lagi memberi peluang dan ruang kepada kita yang sangat beruntung ni untuk merasai sekali lagi nikmat Ramadhan untuk tahun ni.

Biarpun masih terlalu awal untuk alif nyatakan ini, tapi alif nak juga ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan dan marilah kita sama-sama melipatgandakan amal dan kebajikan.

Biarpun awal juga, alif tetap nak memohon maaf sekiranya alif ada melakukan salah silap sepanjang perkenalan kita di dunia blog ni.




Semoga dengan ketibaan Ramadhan kali ini dapat memberi kita peluang untuk lebih mendekatkan diri pada Yang Maha Esa...

Salam Ramadhan..., Selamat Beramal..!!
Share:

48 komen:

zarulfarhana said...

posa taw jgn xposa...

zarulfarhana said...

posa taw jgn xposa...

zarulfarhana said...

posa taw jgn xposa...

Freaky said...

posa penuh tau :D

Mohd Khairi Khadzir said...

patot la xde update psl aliff ni..hehhe ..slmt berpuase jgk aliff!!! (^___^)

haslinda said...

selamat berpuasa... :)

Ahmad Haziq Azlan said...

jangan teguk air di siang hari ok...

Takashi Manganji said...

teringat citer diari ramadan rafiq!

amna said...

salam ramadhan..
maaf zahir batin ^^

iQa~ said...

Salam ramadhan alif...smoga kedatangan ramadhan kali ni membawa seribu makna~

dAyAnA. ヅ said...

salam ramadhan aliff :)

Anif Abdullah| AA said...

Ahlan ya ramadhann.. :)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

salam ramadhan jugak utk alif..sama-sama mohon ampun :D

Afzainizam said...

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Selangkah demi selangkah
Setahun sudah pun berlalu
Masa yang pantas berlalu
Hingga tak terasa ku berada
Di bulan Ramadhan semula

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip rendahkan lowered kereta

Suhazli said...

salam ramadhan al-mubarak dari hez jugak..pose jangan tinggal lak!haha..

sama2 lupa dosa yang dah buat k alif? :)

alif haris said...

yup2 .. selamat menyambut ramadhan al mubarak :)
bykkan amalan kuragkan bnde lagho :)

Mar said...

selamat menyambut ramadhan almubarak,.:)

Abu Huzaifah said...

selamat menyambut bulan ramadhan

slumberdek said...

tak sabar rasanya nak sambut ramadhan.

saiazuan said...

eh header baru?? hehe slmt brpuasa!!!

p.s jgn ponteng puasa #LOL

afeb pilah said...

jgn ponteng tau alif..hehehe!XD

sara zainol said...

Alif, selamat berpuasa.. ^^ xsbr nk tgk anak bulan ni hehe ^^

nuruhuda_329 said...

selamat berpuase :)

Siti Arfah said...

Salam ramdhan kareem. :)

akuaina said...

yeaa2 xsabarnya nk posa..

Muaz Faris said...

ramadhan karim, mari menjadi hamba Allah

Zul Fattah said...

haha.. sama r Alif.. Selamat Berpose.. haha..maafkan aku jugak..

afzainizam said...

Niat Malam ni esok jangan nak bukak tudung saji plak

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Ucapan Selamat Berpuasa & berbuka

Ad Rifza said...

Selamat Menyambut ramadhan Al Mubarak dan Selamat Berpuasa...

Freaky said...

selamat berpuasa dan bersahur :D

IMANSHAH said...

selamat berpuasa bro!!

hira said...

selamat berpuasa :)

..hizamirahim.. said...

selamat berpuasa!
hehe.
:)

Mesin Taipku said...

selamat berpuasa gak..

nurul cHempaka said...

selamat brpose!!:)

Areef Ibn Naim said...

salam,

mg ramadan ini menjadi medan pemangkin tuk kita terus melipatgandakan amal ibadah kpd allah... in sya allah, amiin...

salam ramadan al-mubaraq 1432H

Siti Arfah said...

Salam ramadhan kareem. :). Puasa penuh ye !

Afikah Aziz said...

Salam Ramadhan Kareem buat alif :)

amna said...

salam ramadhan :)

alhamdulillah, hari pertama hampir berakhir. selamat berterawih di malam kedua ^^

sue perbs.. said...

salam Ramadhan juge ye..

sha my heart said...

selamat berpuasa dan selamat beribadat =)

chemay said...

selamat berpuasa aliff
:)

L said...

pon2..lori milo L dtg dh... sori lambat seket.. xsempat nk dtg time shurnk supot milo ais 3in 1 utk berbuka nt.. k.. =)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/bangun-sahur-buat-aper.html

Cik Ct said...

selamat berpuasa alif

emma said...

ahlan wasahlan ya ramadhan alif...

semoga ramadhan ini memberi sinar dlm kehidupan kita...

alif,

feel free to join this contest atau hebahkan ye..thanks alif..

http://pageibushifaa.blogspot.com/2011/08/contest-apa-tema-outdoor-uolls.html

Abu Huzaifah said...

Selamat menjalani ibadah puasa alif.. :D

iPai said...

selamat menyambut ramadhan bro ..

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip periksa kerosakan san servis radiator

Puasa membukan sahaja menahan nafsu makan dan minum... Puasa menyucikan diri dari perkara yg tak baik

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support