learn wisdom by reflection, imitation and experience

Wordless Wednesday #2

Share:

18 komen:

Abu Huzaifah said...

hoho... ikan perlukan kebebasan... huhu :)

A M E ! said...

wow . nice picture . suka tengok ikan yang melompat itu . :D

PeRmAtA bIrU said...

hahah.. ikan pon tahu nak tempat yg lebih selesa...

alif ismail said...

@Abu Huzaifah hehe...betul tu... sama macam manusia... tak suka dikongkong..

alif ismail said...

@A M E ! comeykan!!

alif ismail said...

@PeRmAtA bIrU betul3.... ikan sekareang dah pandai demand...hehe..

epaa chenta said...

suka gmbar neh :) nicee

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

wah! ibarat mcm dr umah flat ke umah Banglo ah nih..haha..spe berusaha dpt lah kan? haha..

Lia-De-Pinky-Leo said...

iam free... hehehe.. said the ikan.. :)

Niena Pengembara Ilahi said...

hijrahkan diri kepada kehidupan yg lebih selesa.. mcm tu?

::FAIZ FARISH:: said...

ikan pun nak tmpt yg besar

Niena Pengembara Ilahi said...

adeh.. nk cabut camne gigi ni baru jer nk tumbuh....sakit sbb nk tumbuh ggi bongsu tu ha

Afikah Aziz said...

jgn putus asa klu nak yg terbaik dlm hidup,cm ikan tu sanggup lompat dari tempat kecil dan rendah ke tempat besar dan tinggi..adehh pening ng kata2 sndr >_<

Shaherah said...

dari tempat yg sempit ke tempat yg lebih besar.. dari yg susah pergi ke senang..

bukan susah nk susah.. bukan sng nk sng.. ye tak? ehee.. ^_^

Acik said...

ikan yg melompat tu landing kat mana?

iPai said...

sangat gigih melompat .. hehe ..

alif haris said...

berhijrah eh ? haha

sara zainol said...

salam zairah ^^
ikan tu terbang tinngi sgt.. sgt hebat.. ^^

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support