learn wisdom by reflection, imitation and experience

Wordless Wednesday #3

Share:

25 komen:

nurul nadia nasir said...

katakan tidak pada rokok :P

Freaky said...

rokok ? ....

sara zainol said...

merokok menjejaskan kesihatan, hindarilah rokok.. ^^

Puan Kutu said...

huh tak suka!(smbil geleng2 kepala)hehe

Puan Kutu said...

huh tak suka!(smbil geleng2 kepala)hehe

Abu Huzaifah said...

dulu.. sekarang tak.. =..="

Zul Fattah said...

hehem.. rokok..?? erk.. dh berhenti... no more k..

Azri Fathurrahman said...

tak suka rokok . =.='

Mesin Taipku said...

xmau..

aleen aiden said...

dulu teringin juga try sepam dua sebenarnye.keh3

zarulfarhana said...

xsuka bau rokok....

alif ismail said...

@nurul nadia nasir yeah!!! katakan tidak pada rokok...!

alif ismail said...

@Freaky ye rokok, bukan pokok ye..hihi

alif ismail said...

@sara zainol betul tu, bukan setakat kesihatan si perokok saje, tapi org disekeliling mereka juga..

alif ismail said...

@Puan Kutu alif pun lagi tak suka (sambil angguk2 kepala)..hihi

alif ismail said...

@Abu Huzaifah syukur lah dah benti...tumpukan pada lukisan kartun lagi elok..hihi

alif ismail said...

@Zul Fattah betul ke fattah??? bagus lah!!! tak semua org boleh benti dgn mudah. kene ade semangat yg kental..

alif ismail said...

@Azri Fathurrahman samalah kite... tak suka rokok dan perokok..huhu

alif ismail said...

@Mesin Taipku katakan 'xmau' pada rokok...hihi

alif ismail said...

@aleen aiden uiks.... biar betol!! jgn ade niat untuk mencuba...nanti nak cuba lagi dan lagi...akhirnya ketagih.. jangan2!!

alif ismail said...

@zarulfarhana alif pun tak suka bau rokok dan bau badan si perokok..!!

alif haris said...

ko rokok ke bro ?
jgn dow .. bukannya sedap mana pn .. bek isap lollipop..

Anif Abdullah| AA said...

setuju ngan encik alif haris..haha *tetibe
sekali dah cuba,susah ah nak kawal..

iPai said...

katakan TAKNAK

afeb pilah said...

aku klu lepak2 dengan member2 je..

xde la smpai tahap tegar..

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support