learn wisdom by reflection, imitation and experience

Doodle Untuk Alya

Assalamualaikum dan Salam Subuh....

Dikesempatan pagi yang tenang ni, alif panjatkan kesyukuran kepada Illahi kerana membenarkan alif menghirup nafas nyaman di Bumi yang fana...

Hari ini, dah pun masuk Ramadhan 10, menandakan kita semakin hampir dengan syawal... adakah kita perlu bersedih kerana memikirkan betapa cepatnya masa berlalu, dan ramadhan bakal meninggalkan kita? atau kita perlu gembira dengan ketibaan Syawal yang bakal menjelma? marilah kita muhasabah sebanyak manakah amal yang kita lakukan setakat ini...

Pagi ini, alif dengan sukacita ingin hadiahkan doodle yang seterusnya kepada seorang lagi teman blog alif yang tak henti-henti meminta alif buatkan doodle untuknya.

Namanya sangat comel, pasti secomel tuan pemilik blog Alya. Menjenguk ke blognya membuatkan alif terasa dibuai mimpi kanak-kanak kerana blog Alya sangat comel dan fantasy...

Alif harap sis Alya gembira dengan hadiah dari alif yang tak seberapa ni...


p/s: segala cacat cela alif memohon maaf...
Share:

19 komen:

L said...

ibadah sunat vs menda dilarang!
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/ibadah-sunat-tp-xbetul-caranya.html

Afikah Aziz said...

eiii geram tgk hahaha,sgt comel,alif mmg berbakat :)

Abu Huzaifah said...

hihi... nak jugak nak jugak.. :)

laskar pelangi said...

comel sungguh;)

sara zainol said...

sara suka mata doodle tu.. shining je tgk :) hehe

dwaty said...

alalalala... comelnya mata bling2..

ir yien 9897 said...

comel nyer...
teringin melihat wajah alya ..
mesti comel mcm doodle nie kan :)

DoodleLicious said...

corak tudung sangat gojes..

Alya Esprézzo said...

hahahahha..ngee, terima kasih aliff! hahaha sgt comel!! :D

alya amek tau :D

Citra NaniZam said...

Aliff kak citra nak jugak!!!

akak x tau nak buat mende2 cam ni.. tp tgk aliff punya cun2..
please buatkan akak 1 yg comel loteh..pls pls :)

Edy Fee said...

wah tak menghampakan peminat ni..heeh
cantik doodle tu

SANDRA AZWAN said...

nice!!! There's an African vibe to it...;-)

dAyAnA. ヅ said...

jeles2 tgk org pat doodle free . :(

adifatah ~ said...

cute nye..mata doodle tu shining2.haha.mmg bbakat la alif. :p

||aLeaSaRa|| said...

wah suka..suka tgk doodle sambil telan dodol.opsss....puasalah!

slm ramadhan,kite dah letak this blog under my bloglist :)

suriani azwan said...

nak jugak....(sambil hentak2 kaki...

suriani azwan said...

nak jugak....(sambil hentak2 kaki...

NoRa DaDiLLa said...

cantiknya!!!

aye said...

aye nak jugakkkkkkk !!
nah http://akuntukamu.blogspot.com/2011/08/saya-pon-nak-doodle-alif-ismail.html
tq2

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support