learn wisdom by reflection, imitation and experience

Doodle Untuk Doodleliciouss


p/s: Sekali lagi alif memohon maaf pada sis -talkative- kerana terpaksa mendahulukan doodleliciouss. Ini kerana beliau sedang merajuk dengan alif...huhuhu... harap doodleliciouss gembira terima doodle yang telah lama dinanti-nantikan ini... gembira tak???

kepada sis -talkative- dan rakan-rakan yang lain, alif mohon maaf ye... huhuhu...
Share:

6 komen:

DoodleLicious said...

kih kih kih

Mintak MAAP jugak pada yang lain2 sebab saya GATAL dok merajok..haha

Comei comei...sukerrr ...

Terimakasih..pasni sy kena belajar wat dudel lelaki lah nampaknya ni

*komen dah mcm entry*

ana raisya said...

mate menyerlah..huhu comel sangat:)

teha said...

waa.. shomel sngt !

laskar pelangi said...

comelnya alahai...mengenang bila agaknya orang yang reti lukis doodle nak hadiahkan doodle tuk pelangi...heee~

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

nk jugak doodle..comel giler kot..pandai nyelah alif buat..

Edy Fee said...

lau merajuk dpt awal la ye.haha

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support