learn wisdom by reflection, imitation and experience

Doodle Untuk Iqa

Assalamualaikum...

Sebelum alif nak lelapkan mata, izinkan alif untuk masukkan entry ini....



Doodle seterusnya ini adalah khas untuk Iqa yang pastinya menantikan kemunculannya...

Untuk makluman, alif rase, alif baru saje mengenali iqa ni, die seorang yang ramah tamah dan rajin sangat tegur alif...

Alif harap doodle yang baru je alif siapkan (lebih kurang mengambil masa selama 15 minit) ni mampu membuatkan iqa tersenyum lebar...
Share:

13 komen:

Zul Fattah said...

woowoo.. cute gile.. 5 star aku bg.. haha..

myr amyra said...

comellll... :)

blognizamlah said...

waaa....comel, kurang dr 15 minit..waaaa....tunjuk ajarku sifu..hahaha...

DoodleLicious said...

santekkkk..dudel tuk saya xde ke..??

Anif Abdullah| AA said...

mata coklat .hahak...cute meyhh..

Tasha said...

wah,kejap gilak buat!huk3...

Adylia Qarissa said...

nak jugak doodle dari kamu :D

sara zainol said...

alif, doodle kamu mkin cantik :)

hyz said...

comey siot.. pandai wat doodle ek.. leh ajar sy kan? kan? kan? hehhe

hyz said...

comey siot.. pandai wat doodle ek.. leh ajar sy kan? kan? kan? hehhe

iQa~ said...

tq alif sbb watkan utk iqa...terharu sgt ni...

Allah je bleh balas ape alif wat...million thanks.. =)
May Allah bless u~

NoRa DaDiLLa said...

Cantik sgt! Sgt admire dgn doodle yg alif buat... heee... =))

sha my heart said...

just nice =)

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support