learn wisdom by reflection, imitation and experience

Berakhir Episod Suaikenal...

Salam..

Syukur ke hadrat Illahi sebab minggu kepenatan (suaikenal) dah pun tamat. Banyak sangat perkara yang berlaku dalam tempoh suaikenal ni. Dan banyak juga perkara baru yang alif pelajari dari kawan-kawan yang kesemuanya baru saje alif kenali...

Memang menyeronokkan dan meletihkan... walaupun beza umur alif dan pelajar-pelajar lain tersangatlah jauh sekali, namun semua tu tak menjadi halangan untuk alif bersahabat dengan semua dan merasai kembali dunia 'remaja'...dan 'campus life' hahahahah!!!! Nasib baik lah muka alif ni nampak muda (bukan alif yang cakap heh...huhuhu...)



Dengan tamatnya episod suaikenal ni, maka bermulalah satu lagi episod yang sangat penting dalam dunia mahasiswa, iaitu episod pembelajaran.... alif macam cuak sikit kali ni sebab student dari course alif majoritinya adalah berbangsa cina. Bayangkan dalam jumlah 45++ pelajar, hanya ada 2 pelajar lelaki melayu (termasuk alif), dan tak sampai pun 10 orang pelajar perempuan melayu.... dan selebihnya adalah dari kalangan pelajar cina... agak mencabar dan cuak jugaklah disitu ye... huhuuh.. tapi tak pe, bak kata pepatah pelakon-pelakon korea, " caiyok...!!!! caiyok...!!!!"

oraite, jap lagi  dalam jam 11 atau 12 pagi, alif ade perjumpaan untuk persiapan persembahan mahasiswa-mahasiswi. Harap-harap nama alif akan diletakkan sebagai penyanyi latar je...huhuhu...
Share:

16 komen:

Addin said...

selamat maju jaya ! :)

IMANSHAH said...

saya pun suka jadi penyanyi latar je..he he

Zul Fattah said...

mak aii.. kecian nye kat ko aliff.. sabar eh.. cina pun best jugak.. amoi cantik2 ma.. haha..
do the best k.. n slamat jd ulat buku..

Sha said...

slmt mnjdi student kembalik..hehe

btw, amek coz ape ea?

Mohd Khairi Khadzir said...

huh 2 org je melayu... xpe2 insyaallah ko ley wat! tunjukkn kemelayuan korg hehehe.... klau boleh tewaskn kaum lain or lg baik sama bersaing! (^__^ )

good luck aliff!

merahitujambu said...

belajar rajin2 yaa....kejap je dh masuk sem baru korg eh

jom buat kek untuk saya

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

Cik Domo said...

wah..mencabar2..chaiyookk!! >.<

Edy Fee said...

lorhhh sikitnye lelaki..sbaar2!

::FAIZ FARISH:: said...

good luck

iQa~ said...

gud luck alif..pasti boleh punye...

yayath said...

selamat belajar alif:)hehe

QasehSuci said...

alah...penyanyi latar jer?? heheh ... ya, chaiyok2x ... samelah ngan Qaseh majoriti in class mesti chinese

Abu Huzaifah said...

selamat belajar... :)

Puan Kutu said...

hebat saingan alif dr kalangan student cina.gud luck blaja rajin2..:)

alif ismail said...

salam semua kawan-kawan...

terima kasih atas semangat dan dorongan anda semua!!!!

insyaallah alif akan usaha ke arah yang lebih baik...

cikintan :) said...

selamat belajar aliff.. aliff amik couse apa?

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support