learn wisdom by reflection, imitation and experience

Geram...!!!!!!!!

Salam...

Alhamdulillah berakhir sudah Majlis Malam Tunas Putra (MTP)

Kolej kami hanya merangkul 3 kemenangan saje iaitu johan bagi kategori
1.Pengarah Terbaik.
2.Tarian Kreatif.
3.Johan Keseluruhan!!!!!!!!!!!!!!!!!



hahahahha...!!!! Thanks kepada semua budak-budak yang bertungkus lumus join malam MTP ni dan berjaya buktikan kejayaan... Kepada senior-senior, especially Dr. Awang, terima kasih tak terhingga kerana budi dan jasa semua. Tanpa anda, siapalah kami...

Happy happy jugak, hari ni alif terpaksa skip 1 kelas (sedihnye..) sebab dari semalam kami semua tak mandi... bukan saje2 tak nak mandi tapi semua kolej sekarang dan saat ni memang tengah takde air..huhuhhu... Nasib baik lah hari ni cuma ade 1 kelas saje. tak tahulah budak-budak lain pegi kelas camna...mandi ke idak...huhuhu...

ni pun tak tau camna nak menghadapi esok. Kenapalah berlaku hal macm ni... Harap-harap pihak pengurusan kolej dapat selesaikan masalah ni segera...

p/s: semalam alif mimpi sesuatu yang menakutkan.... apakah tandanya????????????
Share:

6 komen:

CIK PARO! said...

mimpi ape alif?

Puan Kutu said...

mimpi apa tu?adoi patut la bau tengik smp sini,tak mandi rupanya!hehe..

Anif Abdullah| AA said...

tak mandi? sian lak ai xdo air.. hehe

Ahmad Haziq Azlan said...

air takde? mimpi basah kot....
hahahahaha....
fuh nasib baik utm takde masalah air...
hohohohohohoho

Suhazli said...

eceh2.. budak kolej mne la tu ek belagak kolej dia johan keseluruhan?hahaha..

Zul Fattah said...

mimpi basah ke Aliff..? haha..

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support