learn wisdom by reflection, imitation and experience

Cinta Teragung

Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu

Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku

Share:

13 komen:

aimie amalina said...

aku maafkan :))

3no gr33ny said...

lagu ni sgt sesuai dgn suara si penyanyinya...menusuk kalbu je rasa..huhuk

Puan Kutu said...

ditujukan utk siapa?akak ker?muahaha...

merahitujambu said...

ada kena mengena dgn awok ke alif

alif ismail said...

@aimie amalina eh...e....ape ni tibe2 ni...hehehe...

alif ismail said...

@3no gr33ny memang sedap gile kan suara die... macam suara alif sket2..hihihi...

alif ismail said...

@Puan Kutu memang nak bagi untuk akak pun tapi takut lak nanti en. abang akak cari alif...huhuhu...

alif ismail said...

@merahitujambu macamana tahu ni..???? takde lah...saje je letak lirik lagu ni sebab alif suka lagu ni..

Zul Fattah said...

ini ape alif? lagu ke? tak pernah dengar pun?

QasehSuci said...

tetiba nampak taman dlm hati alif...hahha...

aRry ReNnwooD said...

layann jer lh..hehe

3no gr33ny said...

mcm suara En.Alif..ermmm ..huhuk

Eema Eshya said...

kiut la blog nie !!! =)

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support