learn wisdom by reflection, imitation and experience

Belajar Buat Bunga

Salam...

Argh...........hari ni alif tak boleh lelapkan mata sebab malam tadi tertelan ubat selsema. Efek mengantuk ubat tu membuatkan alif terjaga sampai sekarang...tapi syukurlah sebab selsema dan gatal-gatal hidung dah reda sikit... bila mata susah nak pejam, maka mulalah jari jemari menggodek sesuatu yang baru...

tada...............!!!! ok tak gubahan bunga yang alif baru je belajar buat tadi guna Illustrator... hahaha...masih kaku dan banyak kelemahan lagi kan...???




p/s: tak tau lah dapat bangun jam berapa esok.....huhu...


Share:

7 komen:

IMANSHAH said...

wah bunga apa tu

||aLeaSaRa|| said...

slm jumaat yg indah!wah cantiknya bunga!akak pun x reti lukis hehehehe.lukis kat kertas retilah.owh lama x sggh baca entri di sini :)

nur syafiqah said...

cantik lah..kreatif

CCICute Design said...

cantik sangt leh le ajar cci nnti.. :P

Nelly The Strange said...

kretif .. lawa !

Adylia Qarissa said...

nak bunga boleh tak? ;p

3no gr33ny said...

andai bunga tu warnanya purle pink cket..mesti lg lawa...heheh

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support