learn wisdom by reflection, imitation and experience

Sketch Dari Yazid...

Salam..?????

Horay....!!!!!!!! tengok sketch kat bawah ni... ni hadiah besday alif dari seorang hamba Allah yang baik hati ni.. Yazid namanya.. Walaupun baru kenal tapi sudi jugak si yazid ni buatkan sketch yang sangat mempesona dan memukau mata-mata yang memandang..

fuh...terima kasih yazid atas kesudian melakarkan sebuah lukisan yang tinggi nilai estetikanya nih..huhuhu.. nak nangis jap.... (terharu...)



p/s: pasni nak suruh yazid lukis banyak-banyak lagi boleh..????hahahaha...


Share:

5 komen:

Yazid Yahya said...

hehehe.. thanks alif sbb sudi buat entry.. tak seberapa pun sketch tu.. tu je yg mampu yazid buat.. :)

Citra NaniZam said...

cantik.. pandai yazid sketch ya..

sara pedrosa said...

terer lah yazid..

3no gr33ny said...

jatuh cinta pula hamba dengan lukisan sahabat tuan hamba...

QasehSuci said...

Cantik...nak minta satu jugak boleh?

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support