learn wisdom by reflection, imitation and experience

Doodle Untuk Aneff Marhfiz




hah, petang-petang nak maghrib ni sempat lagi buat dudel untuk bro anif nih...  Katanya nak dodol yang berkarisma... camne tu nif..???? huhuhu..

hope anif suke dgn dodol bermata coklat nih  (anif tak mention nak mata kaler ape kan..???) jadi alif buat je lah ikut suka alif..hihi...

p/s: nak azan dah...
Share:

4 komen:

sabry oppa said...

singgah sini bace entry...
nice ")

keri ikhwan said...

dah pandai wat rambut pacak dah dudel mata besar nih

3no gr33ny said...

kenapa yer ada merah kt pipi tu?? hehe...empunye doodle ni pemalu ke tuan hamba??

NAL said...

wah..memang terbaik ni..

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support