learn wisdom by reflection, imitation and experience

Doodle Untuk Irdyna





Lama jugak alif tak mendodol nih...hari ni tiba2 je rase rajin nak teruskan pemberian dodol free untuk rakan-rakan blogger yang rasenya dah terlalu lama menanti dodol masing1masing kan???

oraite, dodol ini ditujukan (mcm dedikasi radio lak) untuk sis irdyna yang inginkan dodol bermata hitam..  sape-sape nak kenal sis ni bleh lah klik kat link tu ye..

p/s: sibuk2 jugak buat design tempalte...janji kene jugak tunaikan walaupun amik masa sikit..huhu..
Share:

2 komen:

Irdyna Insyirah said...

Tq alif ismail... ingatkan dh mmg xdpt doodle utk sy... mmg da lme tggu... ade jgk rupenye...hehe.. pape pon thanks yer alif ismail... =)

3no gr33ny said...

dahulukan kesihatan tuan hamba...barulah doodle dan segala yg dihasilkan lebih menarik..idea mencurah2

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support