learn wisdom by reflection, imitation and experience

Murah Rezeki...





Ha....nampak tak..??? nampak tak..??? sedap kan??? hihihi... alif nak ucapkan terima kasih kat roomate alif ni sebab sudi belanje alif makan kat Kenny Roges nih. Maklum lah budak baru dapat durian runtuh dari JPA kan...hihihi...

Happy jugak hari ni sebab pertama kali dapat keluar outing dan berhibur dengan roomate sendiri (sebelum ni asyik duk layan hal masing-masing je kan...hahahah..) Lain kali belanje lagi heh... hahahaha!!!!

Nextime leh la luang masa nonton wayang ngan karaoke lagi...!!!
Share:

6 komen:

3no gr33ny said...

selalu sahaja hamba cemburu dengan sahabat Alif dek untung mendapat rakan2 yang baik hati...

shiema sufian said...

rezeki jangan ditolak. Rezeki itu dari Allah (:

sha my heart said...

Bertuah2 =)


6 jenis hubungan percintaan yg mesti anda tahu.

Kalau tak tahu, korang bukan dalam hubungan?
jemput singgah blog =)

QasehSuci said...

alhamdulillah...

izah :) said...

sedapnya.. :)

Cik Rose Cute said...

Emm Sedapnya melantak...

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support