learn wisdom by reflection, imitation and experience

Lihat Pulau Itu..

Assalamualaikum...

Sedar tak sedar tinggal beberape hari je lagi alif akan tinggalkan kampung halaman nan indah ni. Blog ni pun dah lama sangat sunyi sepi. Blog orang lain duk sibuk aktif dengan update yang pelbagai. Ade yang tak putus-putus update pasal anak, pasal makanan, pasal cinta dan macam-macam lagilah...Apepun yang mereka update, dunia blog memang tak akan pernah sunyi melainkan empunya blog itu sendiri yang menyepikan diri (macam aku kah???huhu..) jadi hari ni alif akan update blog ni jugalah untuk sama-sama meriahkan dunia blog ni..

Tiga empat hari lepas, alif berkesempatan membawa bonda tercinta berjalan-jalan ke tepian pantai...Dah lama tak melepak di pantai ni...banyak sangat perubahan yang berlaku seiring dengan waktu... yang tak berubah cuma pulau yang berada di depan tu...

lihatlah keindahan milik Tuhan ini...





Semoga pantai ini akan terus kekal indah dan tenang... sungguh banyak kenangan yang terpahat di pantai ini..


Share:

3 komen:

cci said...

hai alif.. tu la lama tul menyepi.. g mana ek.. ^_^

mmg cantik pulau tu..

cik nana said...

bes nye picnic tepi pantai.

3no gr33ny said...

seronoklah dapat jalan2 di pantani selalu =)

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support