learn wisdom by reflection, imitation and experience

JoE, welcome to my life!!!

Assalamualaikum...

Just nak share kehadiran joE dalam hidup alif sebagai teman...huhuhu...

Joe ni sebenarnya alif buat sendiri... habis youtube alif selongkar untuk cari tutorial berkaitan dengan teknik mengait patung nih...

Bukan ape, alif saje nak cabar diri melakukukan keje-keje kretip nih. Alif ni suka sangat bab-bab seni nih malangnya tak pernah nak kembangkan bakat yang ade...huhuhu...sekadar melepaskan keinginan yang terpendam je lah... sambil mengisi masa terluang cuti-cuti ni kan....hihihi



p/s: lepas ni teringin pula nak belajar buat gubahan tembikar daripada tanah liat... memang teringin nak belajar tapi kekangan masa je... Susah betul kan bila jadi orang yang banyak minat nih... sementara masih hidup di dunia ni, teringin nak buat semua benda yang berfaedah...huhuhu..


Share:

4 komen:

3no gr33ny said...

sahabat Alif memang rajin yang amat..kalah hamab dengan sahabat bab seni ni

cik kaki ketawe said...

kreative giler...bukan senang nak buat...sy yg perempuan pun tak serajin anda..

deno said...

rajinnya aliff... kreatif!!! :)

thiramohamadnoor™ said...

wahhh,,,kretip btol..
buatkan la kat tira satu :P

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support