learn wisdom by reflection, imitation and experience

Projek 2013

assalamualaikum..??


Ha, ade berani buat karekter macam kat bawah ni tak????
ini adalah hasil tangan alif tau, selain mendudel kat photoshop dan ilustrator, alif reti gak buat dudel dari tali guni ni...hehehe..terisi jugaklah waktu terluang kan..

layanzzzz.....


Share:

9 komen:

Nabihah Ahmad said...

wah. pandainye! ajar boleh? hihi

merahitujambu said...

mana dpt kain tu?nice

||Sis aLeaSaRa|| said...

yelah kreatif btl tgn arif ni!blh buat duit tu.pergh fesyen rmbt style korea tu.tgh 'in' hehehe

Edy Fee said...

Edy pon ade buat boneka tu sem lpas....ade gak jahit rambur selai2 mcm tu.ehhehehe

Alif Ismail said...

@Nabihah Ahmad hihihi...belajar kat youtube je sis... nge...

Alif Ismail said...

@merahitujambu oh....beli je benang kait tu kat kedai...banyak jenis and color...

Alif Ismail said...

@||Sis aLeaSaRa|| alhamdulillah...tangan ni jenis cepat terima benda2 yang seni ni...hihihi...

Alif Ismail said...

@Edy Fee oh, edy pun ade buat jgk ke??? post rrr kat entry nak tengok jgk..

3no gr33ny said...

jahit ke anyam guni ni??

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support