learn wisdom by reflection, imitation and experience

Aku Yang Tersakiti



Pernahkah kau merasa jarak antara kita
Kini semakin terasa setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita yang tak ingin ku akhiri

Kau pergi tinggal kan ku…

Tak pernahkah kau sedari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janji mu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia walau tak bersama dia…

Memang takkan mudah bagi ku untuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia…..
Tak pernahkah kau sedari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janji mu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia ….
walau tak bersama dia…




Share:

7 komen:

Remy hazza said...

jangan kau pergi lagi....hu3

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Busyra Bt Takiyudin said...

femes lagu ni.. :)

Rosmiza Ali said...

Layan karok jap.. Hehe.. Alif, nak tumpang tanya, doodle requested dulu tu apa cer ekk? Huhu~~

alif ismail said...

@Remy hazza jangan pergi terlalu jauh..huhuhu...

alif ismail said...

@Busyra Bt Takiyudin sangat syahdu n sedih kan...

alif ismail said...

@Rosmiza Ali haha... alif baru ja layan karok lagu ni semalan kat U8 Space shah alam...tempat baru, best!

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support