learn wisdom by reflection, imitation and experience

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN 1434H

Assalamualaikum..
 
Kepada seluruh rakan blogger dan rakyat Malaysia, 
di kesempatan ini, alif ingin mengucapkan selamat menyambut kedatangan bulan mulia Ramadhan Al-Mubarak dan selamat menjalani ibadah puasa dengan penuh istiqamah.
 
Maaf zahir dan batin
 

kredit kepada rakan blogger yang tak jemu meninggalkan jejak dan komen (mengikut ranking):



Dan semestinya kepada semua rakan blogger seluruh Malaysia...

 
Share:

16 komen:

Keri Ikhwan said...

salam Ramadhan

cci said...

tq tag..

Zul Fattah said...

tima kasih taq.. haha. Slamat Menyambut Bulan Puasa sahabat.

merahitujambu said...

terima kasih..doodle makin comel..gigit pipi..hehehe

Remy hazza said...

Salam ramadhan buat adik remy yg sorang nie..... comel doodle tu alif.....

TiranaAduka said...

salam ramadhan buat alif juga.tq sudi tag..

Puan Kutu said...

terkejut dtg sini tgok header dh feling2 mcm nak raya..btw comel..

selamat menyambut ramadhan buat alif juga..lama kan tak dtg komen sini.:)

3no gr33ny said...

salam Ramdhan jua buat sahabat...

p/s : comel header baru ni...

deno said...

eh deno ada? thnaks aliff :)

selamat menyambut ramadhan ^^

eqbalzack said...

Selamat berpuasa aliff.

Cik Sakura said...

Ramadhan Karim...
Singgah Sahur Salam Ukhwah OhBlogger Malaysia
www.sakurakirates.blogspot.com

hootoh.my said...

Ku kirimkan senyum syukur
Beserta doa yang tak terukur
Semoga yang disana dah bangun tidur
Sebelum waktu imsak menegur Selamat Makan Sahur

— Salam Sahur dari Hootoh Blog Tudia™

NAL said...

terima kasih banyak Alif. Salam Ramadhan jugak. :)

sha my heart said...

Terima kasih Alif.
Selamat menyambut Puasa al Karim.

Xsgka ada lg sha msuk dlm ranking pg0men yg banyak tinggal jejak walaupun setahun dah sha tak aktif berblog.

::FAIZ:: said...

tq,,

QasehSuci said...

tQ alif .. masuk blog semangat nak pose makin bertambah .. semangat raya apatah lagi .. by the way comellah design blog ni .. makin hari makin comel .. hehe .. ajar bleh tak alif??

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support