learn wisdom by reflection, imitation and experience

Tetap Menantimu

Assalamualaikum... 


Khas buat seseorang...




Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagiaku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku

Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanni jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir
Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam

Aku tetap menantimu
Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu
Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku kan tetap menantimu
Share:

9 komen:

Marou Apple Hijau said...

ha lagu ni best

anamizu said...

"aku disini kan selalu menunggu.. yg selalu ada di setiap waktumu.."

fuhhh syahdu :')

Zul Fattah said...

untuk sapa tu alif? haha..

zarulfarhana said...

best lagu nie...

alif ismail said...

@Marou Apple Hijau memang tersangat best encik epel..huhu

alif ismail said...

@anamizu syahdu bilamana didengar waktu hujan turun...haha...

alif ismail said...

@Zul Fattah untuk semua yang mendengar...hehehe

alif ismail said...

@zarulfarhana best kan..????

Anonymous said...

It's truly very complicated in this active life to listen news on Television, thus I simply use world wide web for that
reason, and take the latest information.

Also visit my homepage; line cookie run hack no survey

Bonjour & Welcome

Bonjour & Welcome

ألف إسماعيل

Followers

Powered by Blogger.

Theme Support